2018. február 20., kedd

Sütik

De régen írtam. :( na igen, pedig szeretek főzni, sütni nagyon, csak kevés időm van mostanában rá. :)
Kenyeret sajnos régen sütöttem, de sütit minden hétvégén próbálok sütni :)
Most hétvégén meggyes pitét sütöttem, azt amikor a meggy levét besűrítem vanília pudinggal belekeverem a meggyet és ez a töltelék. :) kép most nem készült róla. Lett kókusz golyó is. De azért hozok képet az egyik legjobban sikerült zserbóról amit valaha készítettem. :) ha szeretnétek receptet, írok...

3 megjegyzés:

  1. Az egyik kedvencem. El szoktam kesziteni egeszseges valtozatban is teljes kiorlesu liszttel, cukorpotloval es sajat cukormentes lekvarral. Jo kep, szep suti, finom lehetett.

    VálaszTörlés
  2. Most találtam ezt a bejegyzést, sokszor használom a receptjeidet, de zserbót eddig nem sütöttem. Legfőképpen azért, mert anyukám nagyon finomat tudott sütni és mióta ő nincs, azóta nincs erőm hozzá, hogy kipróbáljam, de lehet, hogy most jött el az alkalom. Ha leírod a receptet, talán kipróbálom, hiszen nagyon szeretjük.
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Biar gak capek nyari ke atas lagi, ini saya kasih link untuk belinya

    Mau tanya-tanya dulu juga silakan

    Mau daftar jadi Reseller biar langsung bisa praktik juga bisa langsung daftar Via WA 081320901042

    Obat Leukosit Tinggi

    Obat Lipoma

    Obat Kista Ganglion

    Obat Haid Tidak Lancar

    Obat Eksim

    Obat Polip Rahim

    Obat Cairan Di Paru Paru

    Obat Benjolan Di Dahi

    Obat Kelenjar Getah Bening

    Obat Kanker Otak

    VálaszTörlés