2016. május 6., péntek

Konyhám! :-)





Ritka pillanat, mikor valakit meghívok a konyhámba, mondjuk, nem mintha sűrűn jönnének...:-D
Itt van a napi nyüzsgés, szendvics készítés, főzés, kenyér sütés, süti sütés, állandó evészet. :-)
Nem nagy konyha, sőt...de nagyon szeretem, én vagyok. Egyedüli bajom, hogy sosem férek el..és hogy mindig minden ki van pakolva. De hat, hét ember használja folyamatosan. Tegnap a tűzhelyet raktam rendbe, és a kenyér tartót száműztem, mert folyamatosan csak vagy a pulton hűlt  a kenyér, vagy sittysutty, elfogyott. :-D Így, egy gyönyörű kerek kosarat raktam oda, ahova lehet tenni a kenyeret...
Telefonnal készültek el képek,  jobb is, hogy a kisebb, nagyobb hiányosságot elfedi, de hát élünk itt, életképek! :-)

8 megjegyzés:

  1. Hát persze, hogy jól megy itt a főzés :).
    Nagyon otthonos!

    VálaszTörlés
  2. Már láttam róla fotókat, de most is mondom, hogy nagyon-nagyon szép, és otthonos, és pont olyan, aminek én is el tudom képzelni A KONYHÁT. :) Látszik az élet benne, és ezjó...

    VálaszTörlés
  3. Én is erre gondoltam, meleg és otthonos, s látszik, hogy használják. Nem kirakat konyha.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon klassz a konyhád, szívesen kávéznék Veled itt!!
    Boszi

    VálaszTörlés
  5. Hat pedig ez a konyha gyonyoru,olyan otthonos es "de jo lehet ott lenni" erzest kelt bennem a latvanya....
    Minden esetre nagyobb mint az enyem es mindig ekkora asztalra vagytam,csak nem fer be sehogy...sajnos

    VálaszTörlés
  6. Hat pedig ez a konyha gyonyoru,olyan otthonos es "de jo lehet ott lenni" erzest kelt bennem a latvanya....
    Minden esetre nagyobb mint az enyem es mindig ekkora asztalra vagytam,csak nem fer be sehogy...sajnos

    VálaszTörlés
  7. Nahát, igen, ha el kellett volna gondolkodnom azon, hogy hol sütögetsz, ilyen konyhát képzeltem volna el köréd. Nagyon hangulatos!

    VálaszTörlés