2015. május 17., vasárnap

Na mi ez? :)


12 megjegyzés:

  1. Nekem is gomba jutott eszembe először!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is valamilyen gomba :) ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, géva gomba. Nem, sajnos nem kirándultunk, és ez fűzfán van, ártérben, a Duna mellett volt, Zsolti szedte...

      Törlés
    2. Na tessék, mindig tanul az ember :) , szerintem ez van itt az utcasarkunkon, amit Tomával nézegettünk valamelyik nap, csak nem fotóztam le és nem tudtam milyen gomba :) ...

      Törlés
  3. Kirándultatok és gyűjtögettetek :) ?

    VálaszTörlés
  4. Anikó, arra gondoltam, hogy tehetnél fel halas recepteket, amiket csinálni szoktál abból, amit Zsolti kifog. Nálunk most kezdik a fiúk, és van engedélyük is így, hozzák haza a halakat, de szerintem a rántott pontyon kívül is van élet... :D Szóval ha ebben tudnál nekem segíteni, örömmel venném, szerintem másnak is hasznos lehet. És köszi!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenféleképpen Dominika! Van bizony, sok hal amit csinálok. Pontyot mi ritkán fogunk, mert itt a nyilt a Dunán nem nagyon lehet fogni, de balin, keszegfélék...sokat. Teszek majd fel.:-)

      Törlés
  5. Ponty tilalom van éppen Domi:) Lewgalábbis felénk, egy hónapig.
    MI halászlevet szoktunk csinálni, ahhoz jó nagy halak kellenek, Gy. kifilézi a húst és az is megy bele rengeteg és sülthalat, az is filézve és az is ált. nagy halakból keszeget és törpeharcsát is szoktak néha hozni, azt tárcsán sütjük meg nagyon ropogósra. A hlat mindig a fiúk észítik el, kifogják, megpucolják és elkészítik, mert az férfimunka szerencsére! :) Sajnos harcsát nem szoktak hozni, mert ritkán mennek az élő Tiszára.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ponty ritkán van..de más hal igen, és férfimunka bizony!:-))))

      Törlés