2016. május 5., csütörtök

PRAKTIKÁK 1.

Arra gondoltam, mivel a cím a praktikákra is kiterjed, vágjunk bele, a háztartási praktikákba.:-)

Legelső praktika, amit kitaláltam, mert ma éppen a tűzhelyet sikáltam, (jaj de koszos volt) inkább kívülről. Vettem csodaszivacsot. Mert a facebookon ódákat zengtek róla...hát, jó jó, de ezt is dörzsölni kell rendesen, hogy azt a sárga zsírt leszedje. Úgyhogy kényelmesebb volt a flóraszept zsír oldó, és a fém dörzsi kombó..Csilli villi lett! És képzeljétek még a pizza sütő tepsim is meglett! khmmm, a tűzhely alatt volt. ;-)
Szóval, ha valaki nagyon unatkozik, vagy éppen le akarja vezetni a feszültségét, bátron álljon neki, lesikálni a tűzhelyét! :-)
Ti hogy szoktátok tisztítani???

1 megjegyzés:

  1. Egy tál ecetes vizet melegítek a sütőben annak a gőzétől megpuhul a sok zsírcsepp,letörlöm oszt jónapot. Igyekszem sűrűn csinálni, mert utálom vakargatni, nem azért mert unatkozom. Ha még ez után sem tökéletes szódabikarbóna-ecet-víz kombó a szivacsra , hadd szóljon. Én a hideg zsíroldónak a flakonjához sem nyúlok hozzá: egyszer használtam : kezem -tüdőm szétmarta- nem normális aki azt kitalálta.

    VálaszTörlés