2013. október 17., csütörtök

Meggyes pite

Isteni meggyes pitét sütöttem.

40dkg liszttel elmorzsoltam 20 dkg margarint, majd 12 dkg cukrot, 2 tojást, és fél sütőport is elkevertem benne. Majd annyi tejjel kidolgozom, hogy jó puha, de nyújtható tészta legyen, fél órát pihentem, míg a tölteléket is megcsinálom.
1 üveg meggybefőtt levében megfőzök egy vaniliás pudingot, teszek bele vaníliás cukrot, kristály cukrot ízlés szerint, pici őrölt fahéjat, majd ha felforrt, beleteszem a kimagozott meggyet.
Kinyújtom a tésztát amit ketté vettem, megkenem a töltelékkel, rá a másik tészta. Villával megszurkálom, és megsütöm.
Jó étvágyat!

5 megjegyzés:

  1. Ó de nagyon guszta az a sok meggy benne! Imádom! Most tanultam valamit hogy pudinggal csinálod eddig ezt nem ismertem. Legközelebb kipróbálom biztos nagyon finom! Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Juj, de jól néz ki, rögtön meg is kívántam persze :)

    VálaszTörlés
  3. CSeresznyével csináltam,nem volt itthon meggy ,isteni lett köszönöm a receptet.

    VálaszTörlés