2013. október 24., csütörtök

Sült kacsacomb

Ti hogy szoktatok kacsát sütni?
Én semmi nagy fűszerezést nem szoktam csinálni. Só, bors, pici víz alá, és fokhagyma gerezdeket mellé dobálok, és sütöm fólia alatt, majd finom ropogósra fólia nélkül. Hmmmm, finom lett tegnap is, és lett egy nagy üveg isteni kacsa zsír. :-)
Lila káposztát vékonyra felcakkoztam, tettem bele egy hagymát, amit előtte felkockáztam, meg egy almát is. Sóztam, cukroztam, bors is ment bele, meg egy kis kömény, balsam ecettel bolondítottam meg egy kicsit, jó puhára párolom. :-)
Hagymás törtkrumplit, nem tudok olyan istenit csinálni, mint anyukám, és nagymamám anno, de igyekszem..:-)
Felkockázott krumplit megfőzöm, majd kis olajon, meg zsíron megfonnyasztok sok, sok hagymát. Borsozom, sózom, rádobom, az aranysárga hagymára a krumplit, és magas lángon, kicsit pirítom.

Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

  1. Jajjj össze futott a nyál a számban!!!Nyammiii :)
    Imádom a kacsát és így csináljuk mi is.Mindig házi kacsából készítjük,bár ez az első "szezon",hogy mamának nem voltak kacsái vagy libái így kimaradt.:(

    VálaszTörlés