2013. augusztus 27., kedd

Krumplis tészta

Mai biggyesztés, egyszerű és nagyszerű kategóriájában telt!
Krumplis tészta, ahogy én készítem:

1kg krumplit megpucolok és egy nagy fej hagymát is, amit apróra vágok és kis szalonna kíséretében kevés olajon (ha sok szalonnát teszek alá, az olaj el is maradhat) jól lepirítom, kissé oda is kapatom, de csak az íze kedvéért.:-), majd piros paprikát rászórok, nyáron teszek bele paprikát, paradicsomot is. Sózom, bőven borsozom, majoránna is mehet hozzá, majd a kockázott krumpli is. Pici vizet teszek alá, éppen, hogy ellepje a krumplit, majd megfőzöm, eközben pont megfő a tészta is. A már megfőtt krumplit, csak úgy ímmel, ámmal összenyomkodom krumpli nyomóval. (szeretem, ha darabos a krumpli benne) És összekeverem a tésztával. Ez is az az étel, amit minnnél többet melegítesz, és kapatod oda, annál finomabb, már ha marad belőle.:-))))Kovászos uborkával, és káposzta salátával ettük.

Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

  1. ... ez az egyik kedvenc kajám, mi szalonna, bors és majoranna nélkül készítjük és a "pirittya" a kedvencem. Ezt a verziót is biztos ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
  2. Kedvencem!!!:)
    Én szeretem ezt a változatát is és ahogy a mama csinálja azt is.Ő fehéren csinálja.

    VálaszTörlés